قیمت میز ال سی دی بهمراه تصاویر و توضیحات
نوشته شده توسط : لیلا

هرگاه از میز ال سی دی صحبت می شود تنها چیزی که معمولا به ذهن می رسد، این است که میز ال سی دی جایگاه قرار گرفتن ال سی دی است اما امروزه به دلیل تنوع و طراحی بی نظیر، همچنین پایین بودن قیمت میز ال سی دی، این وسیله جایگاه ویژه ای در دکوراسیون منزل پیدا کرده است.در ادامه می خواهیم شما را با انواع میز ال سی دی آشنا کنیم.

 

یکی از از اهداف طراحی میز ال سی دی های مدرن، ایجاد فضایی برای قرار دادن وسایل جانبی ال سی دی است که البته از ان برای قرار دادن مجسمه های تزیینی، یا به عنوان کتابخانه  نیز استفاده می شود. میزهای ال سی دی جدید به صورت چند تکه تهیه می باشند این خاصیت باعث می شود این میز ها در فضاهای کوچک به خوبی جاگیر شوند و برای نشیمن های بزرگ نیز بعلت امکان تغییر در اندازه و حجم بسیار پر طرفدارند.

تصاویر و قیمت میز ال سی دی

 

قیمت میز ال سی دی - Z106Z106 قیمت میز ال سی دی - Z101Z101 قیمت میز ال سی دی - Z110Z110

زمان خرید علاوه بر قیمت میز ال سی دی باید به رنگ،جنس وابعاد و اندازه ال سی دی دقت کنید. میزی را انتخاب کنید که با رنگ دیوار ها، رنگ مبلمان و همچنین دکوراسیون منزلتان همخوانی داشته باشد. مواد اولیه در تهیه میز ال سی دی می تواند ام دی اف، اچ دی اف ، ام دی اف با روکش گلاس یا های گلاس باشد.همچنین میز ال سی دی می تواند از ترکیب ام دی اف با شیشه، چرم و.. نیز باشد. قیمت میز ال سی دی با روکش های گلاس نسبت به میز های دیگر کمی بیشتر است ولی بسیار محکم و مقاوم هستند و توجه خریداران را به خود جلب می کنند.

طراحان و تولید کنندگان تلاش می کنند بالاترین تکنولوژی ها را در تولید میز ال اسی دی بکار برده و همزمان قیمت میز ال سی دی را تا حد ممکن کاهش دهند. به همین دلیل از کشو ها و کمدهای کابینتی مگنت استفاده می کنند تا هم ظرافت و زیبایی میز را به حداکثر برسانند و هم بتوانند از کمد و کشوهای پنهان در میز ال سی دی استفاده کنند.

دی ایران برگترین فروشگاه اینترنتی میز ال سی دی و وسایل چوبی هر آنچه را که شما از یک میز ال سی دی مرغوب و مدرن می خواهید در اختیارتان قرار داده و آن را با بسته بندی مناسب و ارسال رایگان به دست شما خواهد رساند.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: