قیمت مبلمان بهمراه تصاویر و توضیحات
نوشته شده توسط : لیلا

بدون شک در طراحی یک دکوراسیون جذاب و زیبا، تنها تهیه مبلمان کافی نیست. در حقیقت باید به همان اندازه که درمورد جنس و قیمت مبلمان دقت می کنید، به چیدمان آن و فضای مورد نیاز و.. نیز دقت کنید. اولین چیزی که باید توجه شما را جلب کند این است که مبلمان را برای چه تعداد نشیمن نیاز دارید و اینکه میخواهید یک فضای دورهمی را فراهم کنید یا اینکه ترجیح میدهید مبلمان را در کل فضا پخش کنید.

 

مبلمان در دو نوع راحتی و سلطنتی در بازار موجود است. مبلمان راحتی به علت نوع طراحی و نرم تر بودن برای استفاده روزمره و عمومی مناسب تر است. البته این به این معنی نیست که این نوع مبلمان به راحتی شکل خود را از دست میدهد و به زودی از بین می رود چرا که در این نوع مبلمان از فوم سرد استفاده شده که باعث می شود مبل شکل اولیه خود را مدت ها از دست ندهد.

تصاویر و قیمت مبلمان

 

قیمت مبل - M109M109 قیمت مبل - M106M106 قیمت مبلمان - M121M121

مبلمان سلطنتی بیشتر برای جلسات و مراسمی که به صورت رسمی برگزار می شوند، استفاده می شود. این نوع مبل زیبا تر است و به منزل شما جلوه زیبایی می دهد اما به اندازه مبلمان راحتی خوش نشین نیست  و برای استفاده طولانی مدت مناسب نیست.

قیمت مبلمان راحتی نسبت به سلطنتی بسیار مناسب تر بوده و از لحاظ جنس و تنوع رنگ محدودیت ندارند. قیمت مبلمان با توجه به نوع چوبی که در آن به کار رفته، جنس پارچه و جنس پایه ها متغیر است و حتما به این مسأله توجه کنید که بالاتر بودن قیمت مبل صرفا دلیل بر بالا بودن کیفیت مبل نیست و می توانید با کمی تحقیق و تامل در مورد مبل، جنس مورد نظر خود را با حداقل هزینه خریداری کنید.

اگر می خواهید انواع و قیمت مبل روز را مشاهده کنید می توانید به سایت دی ایران مراجعه و جدید ترین مبلمان را با کمترین هزینه انتخاب و آن را به صورت حباب پیچ و با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: