قیمت میز جلو مبلی + تصاویر و ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

همیشه بعد از خرید یک دست مبلمان شیک ، دغدغه انتخاب و خرید میز جلو مبلی و عسلی آغاز می شود. در ابتدا فکر می کنید تنها اگر بتوانید مبل مناسب را خریداری کنید، خرید میز جلو مبلی کار راحتیست! در حالی که انتخاب میز جلو مبلی نیز چندان راحت نیست زیرا باید با مبلمانتان و دکوراسیون اتاق پذیرایی تان ست شود. ضمن اینکه بقیه فاکتور ها نیز که شامل جنس و قیمت میز جلو مبلی است، باید در نظر گرفته شود.

 

اگر قصد خرید میز جلو مبلی ای را دارید که فضای خانه تان را سنتی جلوه دهد باید به دنبال میز جلو مبلی چوبی قدیمی باشید که مدتهاست استفاده می شوند و در بازار موجود است. قیمت میز جلو مبلی چوبی مناسب است و به علت طراحی ساده هیچگاه از مد نمی افتد اما زیبایی منزلتان را دو چندان می کند.

تصاویر و قیمت میز جلو مبلی

 

قیمت میز جلو مبلی - معرق گردمعرق گرد

 

 

قیمت میز جلو مبلی - گنبدی شبکه ایگنبدی شبکه ای قیمت میز جلو مبلی - U320U320

مبلمان مدرن امروزه بسیار پرطرفدار و پر فروش است زیرا علاوه بر قیمت مناسب، تنوع چشمگیری در رنگ و طراحی دارد بنابر این باید میزجلو مبلی متناسب با همان سبک مدرن را برایش تهیه کرد. میز های متناسب با سبک های مدرن، متشکل از چوب و شیشه هستند که با اشکال هندسی مختلف یا گاهی ناهماهنگ تهیه می شوند.

بعضی از مدلها کشو دار هستند یا طوری طراحی شده اند که به طرفین کشیده می شوند تا فضایی را برای قرار دادن وسایل پذیرایی و اشیاء بوجود آورند و بخاطر این ویژگی برای منازل آپارتمانی و کوچک بسیار مناسب هستند. قیمت میز جلو مبلی نسبت به جنس، طرح و رنگ آن، متغیر است. قیمت میز جلو مبلی ام دی اف نسبت به میز چوبی ارزانتر بوده و از تنوع بیشتری برخوردار است.

دی ایران بزرگترین عرضه کننده جدیدترین مدلهای میز جلو مبلی، این محصول را در رنگهای فندقی، قهوه ای ، سفید و… متناسب با دکوراسیون اتاق نشیمن در اختیار عزیزان قرار داده است. همچنین همکاران گرامی میتوانند قیمت میز جلو مبلی را به صورت همکاری از مسئولین دی ایران دریافت و کالا را با تخفیف ویژه همکاران با ارسال رایگان دریافت نمایند.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: