استند چوبی در انواع متنوع بهمراه قیمت
نوشته شده توسط : لیلا

استند یکی از وسایلی است که تنها مختص منازل نیست. استند را در فضاهای مختلف  با عنوان استند تبلیغاتی نیز می توان استفاده کرد. استند چوبی یک وسیله تزیینی است که بخشی از وسایل منازل شما را نیز در خود جای می دهد. استند ها در مدل ها, رنگ ها و طرح های مختلف در بازار وجود دارند. استند چوبی یکی از استند هایی است که بیشتر از استندهای پلی استر و.. کاربرد دارد و به وفوردر بازار موجود و فروخته می شود.

 

استند چوبی معمولا از بهترین نوع چوب یعنی همان چوب راش یا اچ دی اف که ضد خش و ضد آب است تهیه می شود. استند ها به خاطر سبک بودن و کوچک بودن سایزشان و همینطور کم حجم بودنشان بسیار پرطرفدار هستند. رنگبندی استندها معمولا کامل است و در رنگ های سفید، طلایی، زرد، قرمز، فندقی و.. قابل تولید است و می توان آن را به راحتی با وسایل منزل ست کرد.

تصاویری از استند چوبی

 

استند چوبی - S103S103 استند چوبی - S131S131 استند چوبی - S108S108

استند چوبی در مدل های ساده و مدل های مخصوص کنج خانه، استندهای تبلیغاتی و استند های رو میزی وجود دارد. استفاده از استند چوبی کنج ، نگرانی خانم های خانه دار را در مورد کنج سالن ها یا اتاق هایشان که قابل نشیمن نیست، از بین می برد.استند های تبلیغاتی که در کتابخانه هاٰ فروشگاه ها برای قرار دادن بروشور ها و .. استفاده می شود.استند رو میزی هم که ارتفاع کمتری دارد و روی میز قرار داده می شود، سبک است و به راحتی قابل جابجا کردن است.

استند های چوبی دارای طبقات جام خور هستند که می توانید جام های تزیینی در آن قرار دهید.همینطور استند چوبی دارای چند هالوژن است که در نقاط مختلف استند تعبیه شده و زمانی که روشن می شوند زیبایی استند را مخصوصا در شب چند برابر می کند.

با بازدید از سایت دی ایران انواع استند چوبی را مشاهده نمایید و اطلاعات لازم از لحاظ قیمت ، جنس و.. را دریافت و کالا را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: