قیمت صندلی اداری در انواع متنوع و ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

بدون شک زمان افتتاح دفتر کار یا راه اندازی یک موسسه یا مجموعه برای بخش اداری آن به فکر خرید مبلمان اداری خواهید بود.دکور مخصوص محیط اداریتان را باید طراحی کنید، تعدادی میز و صندلی اداری مورد نیازتان خواهد بود که ما می خواهیم بیشتر در مورد انواع و قیمت صندلی اداری اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

 

صندلی اداری شامل تمام صندلی هایی است که در بخش اداری یک اداره، موسسه یا مجموعه استفاده می شود. صندلی اداری به دلیل استفاده طولانی مدت افراد باید حتما دارای ویژگی های ارگونومیک باشد چرا که در صورت استاندارد نبودن صندلی ممکن است آسیب های جسمی جدی به ستون فقرات شخص استفاده کننده وارد شود.

ارتفاع یک صندلی اداری استاندارد حدود ۴۰ تا ۵۵ سانتیمتر از کف اتاق است. قعر و عرض صندلی هم بسیار مهم است که باید متناسب با قد واندام فرد استفاده کننده باشد.در نظر گرفتن تمامی این موارد بر روی قیمت صندلی اداری مؤثر خواهد بود.

تصاویر و قیمت صندلی اداری

 

قیمت صندلی اداری - SM166 SM166

قیمت صندلی اداری - SM111

آرا – SM111

قیمت صندلی اداری - SM107

SM107

صندلی اداری برای اتاق مدیریت با صندلی اداری ای که برای کارمندان و پرسنل استفاده می شود متفاوت است و قطعا قیمت صندلی اداری مدیریت و کارمندی نیز به دلیل تفاوتهایی که این دو نوع صندلی با هم دارند، با هم فرق خواهد داشت. این صندلی ها اغلب دارای اهرمی هستند که ارتفاع را از سطح زمین تنظیم و نشیمن را راحتتر می کند.

صندلی های اداری مدیریتی دارای تکیه گاه بلند و پایه های فلزی بلند و چرخدار هستند اما صندلی های کارمندی ظریفتر و کوتاه ترند و در بعضی مواقع پایه های ثابت دارند. اما میتوان هر دوی این صندلی ها را از یک جنس و همرنگ تهیه کرد. ولی صندلی ای که انتخاب می کنید باید گودی کمر شما را پر کند تا بتوانید مدت طولانی بدون اینکه احساس ناراحتی کنید، روی آن بنشینید.

اگر می خواهید قیمت صندلی اداری انتخابیتان مناسب و در عین حال همه ویژگی های ارگونومیک را داشته باشد، به سایت دی ایران مراجعه و از انواع صندلی ها دیدن نمایید و با خرید از دی ایران کالا را بدون هیچ هزینه ارسالی درب منزل خود تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: