فروش میز کامپیوتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب
نوشته شده توسط : لیلا

برای استفاده از رایانه ممکن است بتوانید از هر میزی استفاده کنید اما اگر به مدت طولانی و مداوم با رایانه کار می کنید حتما باید بفکر خرید یک میز کامپیوتر مناسب نیز باشید تا از بروز مشکلات جسمی و دردهایی که ممکن است جبران ناپذیر باشند جلوگیری شود. میز کار رایانه در اتاق های کار از اهمیت بالایی برخوردار است برای همین خرید و فروش میز کامپیوتر بسیار زیاد شده است. ارتفاع فروش میز کامپیوتر مناسب ۷۵ و طول آن بین ۸۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر است.

 

قبلا برای تهیه میز کامپیوتر از جنس لترون استفاده می شد که زیاد مرغوب نبوده و فروش میز کامپیوتر را برای تولید کنندگان و فروشندگان دچار مشکل می کرد اما امروزه از اجناس مرغوب ام دی اف یا اچ دی اف که ضد خش و دارای مقاومت بالایی هستند، استفاده می شود. البته فروش میز کامپیوتر با پایه های فلزی و صفحه شیشه ای ضخیم نیز کم نیوده و این مدلها نیز به وفور در بازار یافت می شود.

تصاویر و فروش میز کامپیوتر

 

فروش میز کامپیوتر - PC 120 PC 120 فروش میز کامپیوتر - PC 108PC 108 فروش میز کامپیوتر - PC 117 PC 117

خرید و فروش میز کامپیوتر در ایران بسیار زیاد انجام می شود اما مهم اینست که میز کامپیوتری را انتخاب کنیم که همه معیار های لازم را داشته باشد. مثلا یک میز کامپیوتر خوب باید فضای کافی برای قرار گیری پاها در زیر میز را داشته باشد. باید میز طوری طراحی شده باشد که اجازه دهد هوا به راحتی از پشت آن عبور کند تا کامپیوتر را خنک کرده و به ان آسیب نزند.

اگر اتاق کارتان آنقدر کوچک است که قرار دادن میز کامپیوتر در اتاق برایتان دشوار است می توانید از میز کامپیوتر های ال شکل یا میزهایی که برای قراردادن در کنج دیوار طراحی و تولید می شوند استفاده کنید.
دی ایران محبوبترین سایت فروش میز کامپیوتر، بهترین میز های کامپیوتر را با بالاترین کیفیت و در اشکال مختلف و رنگ بندی بسیار متنوع در اختیار عزیزان قرار داده تا با یک بار مراجعه مدل دلخواهتان را پیدا کنید و آن را با ارسال رایگان درب منزل خود دریافت کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: