قیمت میز ناهارخوری ۶ نفره با ارسال رایگان به سراسر کشور
نوشته شده توسط : لیلا

در گذشته در ایران میز ناهارخوری جایگاه چندانی نداشته و مختص خانواده های اشرافی و سلطنتی بوده است اما سالهاست که میز غذاخوری در همه خانه ها وجود دارد و دیگر یک وسیله تجملاتی به حساب نمی آید. محققان نیز دریافته اند که هنگام صرف غذا و استراحت باید از میز ناهارخوری و مبل استفاده کرد.ما در اینجا میخواهیم کلیه خصوصیات قیمت میز ناهارخوری ۶ نفره را مورد بررسی قرار دهیم..

 

دکوراسیون و چیدمان اتاق غذاخوری از مباحث مهم طراحی داخلی است. دکوراسیون اتاق غذاخوری باید سبک مخصوص به خود را داشته باشد. سبک سنتی بسیار باشکوه و دلچسب تر است اما سبک مدرن باید ظرافت خاص خودش را داشته باشد. زمان خرید سرویس غذاخوری، تعداد نشیمن، طرح ها و مدل ها و قیمت میز ناهارخوری ۶ نفره بیشتر از بقیه میزهای دیگر توجه خریدار را به خود جلب می کند چرا که میز ۶ نفره از هر لحاظ برای خانواده ها مناسب تر است.

تصاویر و قیمت میز ناهارخوری ۶ نفره

 

قیمت میز ناهارخوری 6 نفره - N107

N107

قیمت میز ناهارخوری 6 نفره - N136

N136

قیمت میز ناهارخوری 6 نفره - N102

N102

یک میز ناهارخوری ۶ نفره در حالت معمولی عرضی برابر ۱۷۰ سامتیمتر دارد که برای منازل و حتی فضای غذاخوری کوچک نیز ایده آل به نظر می رسد. میزهای گرد ۶ نفره رایج ترین میزهای غذاخوری هستند چرا که فضای صمیمی تری را ایجاد کرده و افراد را به یکدیگر نزدیک می کنند. قیمت میز ناهارخوری ۶ نفره چوبی با شیشه ای یا ام دی اف متفاوت است. معمولا انواع شیشه ای از مدل های ام دی اف ارزان تر و در عین حال زیبا تر هستند اما مدل های چوبی یا ام دی اف سنتی تر می باشند و برای کسانی که دوست دارند فضا و دکوراسیون منزل خود را سنتی جلوه دهند مناسب ترند.

اگر به دنبال ممتازترین و با کیفیت ترین اجناس هستید و می خواهید قیمت میز ناهارخوری ۶ نفره تان مناسب ترین باشد به سایت دی ایران مراجعه نمایید تا زیباترین میزهای ناهارخوری مدرن و سنتی سال ۱۳۹۵ را ببینید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: