میز کنفرانس ام دی اف با تصاویر و قیمت خرید
نوشته شده توسط : لیلا

اگر برای اداره، موسسه یا محل کار خود قصد تهیه میز کنفرانس را دارید به شما توصیه می کنیم قبل از خرید تحقیق کنید و نکات مهمی را که در خرید میز کنفرانس ام دی اف وجود دارد, مد نظر قرار دهید. باید توجه کنید که هر میز کنفرانس ام دی اف که در جایی می بینید، برای کار شما مناسب نبوده و باید آن چیزی را تهیه کنید که با نیاز های شما همخوانی داشته باشد.

 

میز کنفرانس در مدل های گرد، بیضی و مستطیل وجود دارد. بعضی از میز های کنفرانس با میز مدیریتی که در کنار خودش است، خریداری می شود اما اگر تنها یک میز کنفرانس ام دی اف می خواهید باز هم تنوع ،طرح ها و رنگ های زیبا و دوست داشتی ممکن است انتخاب را برایتان دشوار کند. ما در اینجا قصد داریم شما را با انواع میز کنفرانس ام دی اف آشنا کنیم تا با صرف هزینه و زمان کمتر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

تصاویر میز کنفرانس ام دی اف

 

میز کنفرانس ام دی اف - Mk119MK119 میز کنفرانس ام دی اف - MK108MK108 میز کنفرانس ام دی اف - MK112MK112

اولین چیزی که باید در خرید میز کنفرانس در نظر بگیرید تعداد نشیمن است. اگر مطمئن هستید که میز با چه تعداد نشیمن می خواهید, می توانید از میز کنفرانس ام دی اف چهار نفره یا بیشتر و یا میز کنفرانس شیشه ای با نشیمن دلخواه استفاده کنید.اما اگر تعداد نشیمن متغیر باشد باید از میز کنفرانس مدولار استفاده کنید. میز کنفرانس مدولار به میزی اطلاق می شود که از کنار هم چیده شدن چند میز با اشکال یکسان یا غیر همسان تشکیل می شود. میز کنفرانس ام دی اف  مدولار را به دلیل اینکه چند تکه است می توانید به چند میز کارمندی تبدیل کنید و چند کارمند از آنها استفاده کنند و زمان تشکیل جلسه یا کنفرانس آنها را به مدل دلخواه کنار هم بچینید و میز کنفرانس بسازید. این میزها سبک و به راحتی نیز قابل جابجا کردن هستند.

جهت مشاهده انواع مدل های میز کنفرانس به همراه قیمت ها به سایت دی ایران مراجعه نمایید و میز مورد نیاز خود را انتخاب و با هماهنگی مسئولین دی ایران آن را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: