قیمت سرویس خواب دونفره بهمراه قیمت و جزئیات
نوشته شده توسط : لیلا

سرویس خواب دو نفره از جمله سرویس خوابهایی است که در هر خانه ای وجود دارد. برای خدید یه یک سرویس خواب دو نفره مناسب باید نکاتی را در نظر بگیرید.بعلت  بالا بودن قیمت سرویس خواب دونفره ،خانواده ها بیشتر توجه خود را به این مساله معطوف نموده و از نکات مهمتری که در زمان خرید سرویس خواب باید در نظر بگیرند، غافل می شوند.

 

می توان گفت سرویس خواب دو نفره  بزرگترین وسیله چوبی در منزل است. به همین علت زمان خرید بسیار مهم است که سرویسی را انتخاب کنیم که علاوه بر بالا بودن کیفیت کار و زیبایی آن، ارزان بوده و حتی الامکان سبک باشد. قیمت سرویس خواب دونفره متناسب با مدل و طرح سرویس خواب متغیر است. سرویس خواب های دو نفره ی سلطنتی گرانتر هستند اما زیبایی اتاق خوابتان را دوچندان می کنند اما قیمت سرویس خواب دونفره اسپرت  مناسب تر بوده و خرید را آسان تر می کند.

البته بخاطر داشته باشید گران یا ارزان بون سرویس خواب به تنهایی نمی تواند خواب آرام و راحتی را برایتان به ارمغان بیاورد. اتاقی که سرویس خواب خود را قرار می دهید، انتخای تشک مناسب با وضعیت جسمی، رنگ دیوار ها و دکوراسیون اتاق شما می تواند در بهبود خوابتان موثر باشد.

تصاویر و قیمت سرویس خواب دونفره

 

قیمت سرویس خواب دونفره - T162T162 قیمت سرویس خواب دونفره - T168T168 قیمت سرویس خواب دونفره - T104T104

چوب تخت خواب و متعلقات آن از جنس مرغوب ام دی اف یا اچ دی اف است که ضد خش بوده و در برابر رطوبت نیز مقاوم است.در کنار تخت یک یا دو عدد پاتختی و یک میز آرایش وجود دارد که در صورت خرید از سایت دی ایران هم می توانید قیمت سرویس خواب دونفره مد نظرتان را به حداقل برسانید و هم می توانید با هماهنگی مسئولان، هر کدام از وسایل جانبی سرویس خواب مد نظرتان را  وسایل جانبی مدل های دیگر جابجا و سفارش دهید.

دی ایران بزرگترین تولید کننده محصولات چوبی در ایران جدیدترین، زیباترین و متنوع ترین مدل های سرویس خواب دو نفره را در معرض نمایش قرار داده تا این امکان را به تمام سلیقه ها بدهد که فقط با یک بار مراجعه به این سایت، کالای خود را انتخاب و خریداری نموده و بدون پرداخت هزینه ارسال و بصورت رایگان درب منزل خود تحویل بگیرد.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: