سرویس خواب نوجوان با قیمت مناسب و کیفیت بالا
نوشته شده توسط : لیلا

اتاق خواب در دکوراسیون منزل جایگاه ویِژه ای دارد. سرویس خواب نیز در اتاق خواب مهم ترین چیزیست که به  آن توجه می شود. سرویس خواب نوجوان باید علاوه بر زیبایی و متناسب بودن با سن فرزندتان، راحت باشد.

 

سرویس خواب های کودک و نوجوان معمولا از جنس ام دی اف تهیه می شوند و با دستگاه های پیشرفته به صورت کامل روکش پی وی سی می شوند که ضد خش و ضد آب می باشد و در برابر خط و خش و رطوبت مقاوم بالایی دارند زیرا کودکان و مخصوصا نوجوانان پسر در نگهداری سرویس خواب خود شاید دقت چندانی نداشته باشند.

تصاویری از سرویس خواب نوجوان

 

سرویس خواب نوجوان - k139k139 سرویس خواب نوجوان 212212 سرویس خواب نوجوان - K126k126

اکثر تولیدی ها تخت سرویس خواب نوجوان رادر عرض های ۹۰ و یا ۱۲۰ سانتیمتر طراحی می کنند وعلاوه بر تخت خواب دارای کمد و کشو نیز برای نگهداری اسباب بازی، لباس و.. هستند.سرویس خواب نوجوان شامل تخت خواب، پاتختی و ست آرایشی است که شما می توانید هر کدام از این موارد را حذف کنید و یا میز کامپیوتر، کمد و یا ویترین ست با سرویس خواب نوجوان دلخواهتان را به سفارش خود بیافزایید.

استفاده از ترکیب رنگ های شاد و دوست داشتنی در افزایش شادی و انرژی کودکان و نوجوانانتان بسیار موثر بوده و اعتماد به نفس و خلاقیت آنها را فزونی می بخشد. بعضی منازل دارای یک اتاق خواب هستند و این مساله خانواده هایی را که قصد خرید سرویس خواب برای چند نوجوان را دارند ، دچار نگرانی می کند.

دی ایران بزرگترین تولیدی سرویس خواب نوجوان، انواع سرویس خواب نوجوان با تخت های دو طبقه در رنگبندی و طرح های مختلف را نیز با بهترین کیفیت و مرغوب ترین جنس عرضه و با ارسال رایگان به دست شما می رساند. تخت خوابهای دو طبقه با نردبانهای خلاقانه، بسیار ایمن بوده و در طرح های بسیار زیبایی تولید می شوند.با دیدن مدل های متنوع، جدید و زیبای سرویس خوابهای نوجوان در سایت دی ایران شگفت زده خواهید شد و خواهید توانست سرویس خواب نوجوانی را که همه آپشن های مد نظرتان را داشته باشد خریداری کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: