سرویس خواب سلطنتی شامل تختخواب و پاتختی و کنسول
نوشته شده توسط : لیلا

امروزه سرویس خواب یکی از اجزای اصلی یک اتاق خواب محسوب می شود. سرویس خواب ها در انواع دو منظوره (کودک و نوجوان )، مدل های تک نفره و اسپرت و سرویس خواب سلطنتی دو نفره وجود دارد.

 

سرویس خوابهای سلطنتی به دلیل داشتن تاج سلطنتی و ظاهر شکیل تر، زیبایی اتاق خواب شما را دوچندان می کند. این سرویس خوابها در طرح ها و رنگ های زیبا  و متنوع ، گزینه خوبی برای زوج های جوان در تهیه جهیزیه می باشد.

تخت خواب فضایی است که اگر مناسب باشد، فرد در آن احساس آرامش و راحتی می کند چرا که بدن در حالت درازکش و استراحت، گردش خون مناسبی دارد و آرامش را تجربه می کند.

از نظر بعضی افراد ممکن است سرویس خواب سلطنتی ، به دلیل طرح و حالت سلطنتی بودن، خشک و ناراحت کننده به نظر برسد و یا ممکن است فکر کنید بسیار جاگیر است و مقدار زیادی از فضای اتاق را  دربر میگیرد و به علت سنگین بودن تاج تخت و… برای جابجایی نیز به مشکل بر می خورید.  اما نگران نباشید، چنین نیست.

سرویس خواب سلطنتی اکثرا از جنس ام دی اف یا اچ دی اف و یا ملامینه ضد خش می باشد که در برابر رطوبت و گرما مقاوم بوده و به راحتی قابل تمیز شدن می باشد. جنس تاج سرویس خواب سلطنتی نیز به دلیل اینکه باید محکم و مقاوم باشد و به راحتی حالت خود را از دست ندهد، باید از جنس ام دی اف باشد که وزن آن نیز زیاد نیست و به راحتی قابل حمل است.

تصاویری از سرویس خواب سلطنتی

 

سرویس خواب سلطنتی - T104T104 سرویس خواب سلطنتی - TES1TES1 سرویس خواب سلطنتی - T163T163 سرویس خواب سلطنتی - T101T101

ما در سایت دی ایران زیبا ترین و جدید ترین مدل های سرویس خواب سلطنتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که شما عزیزان می توانید سرویس خواب سلطنتی مورد نظر خود را انتخاب نموده و در صورت تمایل سرویس میز آرایش، کتابخانه و.. را نیز در کنار آن خریداری نموده و به صورت رایگان درب منزل خود دریافت کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: