قیمت صندلی اداری در انواع متنوع و ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

قیمت صندلی اداری بسته به نوع و جنس آن متفاوت است . شاید با شنیدن کلمه صندلی اداری اولین چیزی که به ذهنتان برسد یک صندلی معمولی پایه دار باشد اما واقعا چنین نیست.

 

صندلی های اداری به چند دسته صندلی های مدیریتی، کارمندی، ارباب رجوع و … تقسیم می شوند.جنس، مدل و قیمت صندلی در هر کدام از دسته های مذکور متفاوت است. صندلی های اداری غالبا از جنس چرم با کبفیت بالا یا فوم سرد هستند.

فوم سرد نیز از بهترین نوع ابر است که در صندلی ها و مبلمان اداری و خانگی استفاده میشود. فوم سرد به راحتی شکل خود را از دست نداده و برای مدت طولانی حالت اولیه خود را حفظ می کند.

صندلی اداری به دو صورت ساده یا همان ثابت و جک دار در بازار وجود دارد. قیمت صندلی اداری ساده  به دلیل قابل تنظیم نبودن ارتفاع ، مناسب تر است. این صندلی ها معمولا چرخدار نیستند وبرای استفاده مشتریان و ارباب رجوع مناسب ترند. اما قیمت صندلی اداری جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع ، بالاتر بوده  و به دلیل داشتن تکیه گاه مناسبی که گودی کمر را پر می کنند و برای نشستن طولانی مدت مناسب است،  برای اتاق مدیر و اتاق کارمندان استفاده می شود.

اگر به دنبال مدل های متنوع  و لیست قیمت صندلی هستید می توانید از سایت دی ایران دیدن کنید. دی ایران بزرگترین عرضه کننده صندلی های های اداری با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. خوشبختانه دی ایران علاوه برایجاد تنوع در جنس، رنگ و مدل صندلی های اداری توانسته است  قیمت صندلی اداری را به حداقل رسانده و کالا را به قیمت کارخانه وبا ارسال رایگان در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

قیمت صندلی اداری و تصاویر

 

قیمت صندلی اداری M103m103 قیمت صندلی اداری M166m166 قیمت صندلی اداری - SM124sm124 قیمت صندلی اداری - SM118sm118

قیمت صندلیها

همکاران عزیزی که جهت گرفتن لیست قیمت و خرید عمده  صندلی های اداری به سایت دی ایران مراجعه می کنند با هماهنگی با مسئولین دی ایران می توانند از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوند و کالای خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: