میز مدیریت و کنفرانس با قیمت مناسب و فروش به سراسر کشور
نوشته شده توسط : لیلا

میز مدیریت و کنفرانس از جمله میزهایی هستند که تنها در ادارات، مدارس، سازمان ها، بانک ها، بیمارستان ها و جاهایی که به نوعی دارای بخش اداری هستند، استفاده می شوند.

 

در زیر نمونه های میز اداری و مدیریتی را مشاهده مینمایید برای مشاهده قیمتها و انواع بیشتر روی تصاویر کلیک نمایید .

مشاهده نمونه های میز مدیریت و کنفرانس

 

میز مدیریت و کنفرانس K113

K113

میز مدیریت و کنفرانس K118

K118

میز مدیریت و کنفرانس K108

K108

میز مدیریت و کنفرانس - MK119

MK119

 

هر مدیری در بدو تاسیس شرکت دغدغه تهیه میز مدیریت و کنفرانس مناسب با مجموعه، فضا و آیتم های مورد نظرش از لحاظ تعداد نشیمن و… را دارد. بنابراین به دنبال میز مدیریت و کنفرانسی می گردد که علاوه بر داشتن آیتم های مورد نظر، با کیفیت ترین جنس را داشته باشد و از لحاظ هزینه، مقرون به صرفه باشد.

خوشبختانه دی ایران به کاربران اینترنتی که ترجیح می دهند با صرف زمان و هزینه کمتر، یه صورت اینترنتی خرید کنند این امکان را می دهد که میز مدیریت و کنفرانس مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و در رنگبندی متنوع و متناسب با محل کارشان تهیه کنند.

میز مدیریت و کنفرانس در انواع مختلفی وجود دارد. میز مدیریتی در انواع چوبی، ام دی اف، شیشه ای یا ترکیبی از اینهاست. بعضی از مدل های میز مدیریتی صفحه شیشه ای و وبدنه چوبی دارند.یعضی دیگر از ام دی اف با پایه های فلزی هستند.اکثر میزهای مدیریتی در کنار خود یک فایل سه کشویی جهت قرار دادن اسناد دارند یا خود میز به صورت ال شکل است که فایل آن هم به صورت متصل به میز در زیر آن قرار دارد.

بعد از اتاق مدیریت، اتاق و بالاخص میز کنفرانس از اساسی ترین ارکان یک مجموعه هستند. شما می توانید میز مدیریت و کنفرانس را از یک طرح خریداری و با هم ست کنید. میزهای کنفرانس به دو مدل ثابت و متحرک تقسیم می شوند. میز های متحرک قابلیت جابجایی و تغییر شکل را دارند.
همچنین میتوانید با خرید از دی ایران، انواع مدل های میز مدیریت و کنفرانس را در طرح ها و رنگ های مختلف، با بالاترین کیفیت، کمترین هزینه و بصورت رایگان در اسرع وقت و درب منزل خود دریافت کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: