میز کامپیوتر و کتابخانه + قیمت و ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

دی ایران بزرگترین عرضه کننده میز کامپیوتر و کتابخانه با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر کشور می باشد.

نمونه هایی از میزهای کامپیوتر با کتابخانه و بدون کتابخانه را در تصاویر زیر میبینید که همه مدلها قابل فروش بوده و با ارسال رایگان برای مشتریان در سراسر ایران فرستاده می شود .

برای مشاهده قیمتهای به روز و نمونه های بیشتر میز کامپیوتر روی تصاویر کلیک نمایید .

انواع میز کامپیوتر و کتابخانه

 

میز کامپیوتر و کتابخانه - PC 113میز کامپیوتر مدل – PC 113 میز کامپیوتر و کتابخانه - PC 101میز کامپیوتر مدل – PC 101 میز کامپیوتر و کتابخانه C 112میز کامپیوتر مدل C 112 میز کامپیوتر و کتابخانه - PC 102میز کامپیوتر مدل – PC 102

شما با خرید میز کامپیوتر و کتابخانه می توانید همزمان هم میز کامپیوتر و هم کتابخانه را در منزل خود داشته باشید.بنابراین با خرید این محصول می توانید از فضای موجود استفاده بیشتری ببرید و در هزینه هم صرفه جویی کنید.
میز کامپیوتر و کتابخانه شامل یک میز و یک ویترین یا کتابخانه است که در بالا یا کنار آن متصل شده است.

کتابخانه ی تعبیه شده در این میزها بصورت طبقه بندی میباشد که میتوانید کتابهای خود را در جای مناسب قرار دهید. میز آن شامل محفظه ای جهت قرار دادن کیس, جای مشخصی برای قرار گیری مانیتور و فضایی مخصوص نگهداری موس و کیبورد است.

کتابخانه جاسازی شده در این میز از چوب یا شیشه ضخیم تهیه شده که میتوان برای نگهداری کتاب یا حتی وسایل دیگر از آن استفاده کرد.

اتصال میز و کتابخانه ها به گونه ای است که شما میتوانید براحتی آنها را از هم جدا کنید. میزهای کتابخانه دار به دلیل نگهداشتن کتابها و وسایل دیگر از پایه های محکم و چرخ دار ساخته شده است که علاوه بر استحکام براحتی قابل جابجایی باشد.
لبه های این میز در قسمت های مختلف پوشیده شده از نوارهای ضد خش پی وی سی میباشد.
این محصول در طرح ها و رنگهای مختلفی موجود است که شما میتوانید برای مشاهده آنها با دی ایران تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: