میز اداری مدرن عرضه در سراسر ایران + ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

دی ایران با سالها تجربه در عرضه انواع میز اداری مدرن و میزهای مدیریتی امروز این افتخار را دارد ، که محصولات خود را با ارسال رایگان برای مشتریان و مصرف کنندگان به دورترین نقاط کشور بفرستد .

 

در زیر محصولات ما را ببینید و برای مشاهده قیمتهای به روز شده و مشاهده انواع بیشتری از میزهای اداری و مدیریتی روی تصاویر کلیک فرمایید .

انواع میز اداری مدرن

میز اداری مدرن - MK117میز اداری و مدیریتی مدل – MK117 میز اداری مدرن K121میز اداری و مدیریتی مدل K121 میز اداری مدرن K122میز اداری و مدیریتی مدل K122 میز اداری مدرن K120میز اداری و مدیریتی مدل K120 میز اداری مدرن - MK119میز اداری و مدیریتی مدل – MK119 میز اداری مدرن K108میز اداری و مدیریتی مدل K108

بدون تردید یک میز اداری مدرن برای اتاق های اداری و اتاق مدیریت میتواند نقش بسیار تعیین کننده ای در روحیات کارمندان و ارباب رجوع بازی کند .

به جرات میتوان یک میز مدیریت زیبا را از ملزومات اتاق مدیریت یک مجموعه ، شرکت یا سازمان خواند . زیرا اتاق مدیر اتاقی است که تصمیمات سرنوشت سازی در آن گرفته می شود . به هر حال اتاق مدیریت محل تردد کسانی است که قصد معاملات بزرگ با شرکت یا مجموعه شما را دارند . و یک معامله درست نیازمند ملزوماتی است که باید رعایت شود از جمله این ملزومات فضای فیزیکی انجام معامله میباشد که بسیار پر اهمیت و تاثیر گذار است . اتاق مدیریت میتواند نشانگر روحیات مدیر مجموعه بوده و میزان پویایی و ریسک پذیری او یا محتاط بودن و غیر فعال بودن او را نشان دهد .

بنابراین لازم است که دکوراسیون اتاق مدیریت به خوبی مورد توجه قرار گیرد و تمامی ارکان آن از جمله میز مدیر ، صندلیها و حتی در و دیوار ، پنجره ها و پرده ها به هم ست شده و در یک هارمونی مناسب باشند .

بر همین اساس نیز دی ایران با در نظر گرفتن نیاز بازار اقدام به عرضه انواع میز اداری مدرن نموده و همواره کیفیت محصول خود را قبل از میزان سود دهی آن محصول ملاک قرار داده است .

منبع




:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: