صندلی کارمندی ارزان باکیفیت بالا و ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

صندلی کارمندی ارزان که در عین حال دارای کیفیت خوب و استانداردی باشد یکی از ملزومات سلامت کارکنان دولت است .

 

میدانیم کارکنان دولت روزانه زمان طولانی را پشت میز و روی صندلی خود مینشینند و جوابگوی ارباب رجوع هستند و نیز این وضعیت ممکن است برای سالیان طولانی شاید تا ۳۰ سال و فرارسیدن دوره بازنشستگی ادامه داشته باشد .

بسیاری از کارکنان دولت و تمامی کسانی که کارشان با پشت میز نشستن عجین است ، مشکلات فیزیولوژیکی و دردهای استخوانی دارند و البته به کمتر چیزی که توجه میشود همان صندلی است . در حالی که با جرات میتوان صندلی را علت ۸۰ درصدی اینگونه دردهای بدن و حتی علت ایجاد آرتورزها و درد مفاصل و کمر دردها خواند . البته از طریقه درست نشستن روی صندلی هم نباید غافل بود . بسیاری از انسانها در سراسر دنیا بصورتی ناصحیح پشت میز کار خود مینشینند و هیچ زمانی راصرف آموختن چگونه نشستن نمیکنند و زمانی هم که اتفاقی یاد میگیرند که چگونه بنشینند به آموخته های خود توجه نمیکنند .

از طرف دیگر از آنجا که معمولا انتخاب میز و صندلی بعهده خود کارمند نیست در بیشتر موارد برای مدیران یک صندلی کارمندی ارزان قیمت مد نظر است تا یک صندلی که بر اساس ملاکهای علمی و استانداردهای لازم ساخته شده است .

صندلی باید از لحاظ تکیه گاه متحرک باشد و میزان فشار معینی را به پشت وارد کند . همچنین باید محل نشیمن آن به اندازه کافی وسعت داشته باشد ، ساختار نشیمنگاه صندلی بسیار مهم است و نیز ارتفاع سطح صندلی از زمین باید مورد توجه قرار گیرد .

دی ایران با مد نظر قرار دادن دغدغه های اقتصادی مدیران و ارزش قائل شدن برای سلامت کارکنان اقدام به عرضه انواع صندلی کارمندی با رعایت استانداردهای علمی در سراسر کشور نموده است و این محصولات را با ارسال رایگان و بدون دریافت هزینه برای حمل در سراسر کشور بدست مشتریان خود میرساند .

برای نمونه چند مورد از محصولات را در زیر آورده ایم برای مشاهده قیمتها و نمونه های بیشتر به بخش صندلی های اداری و مدیریتی دی ایران مراجعه یا روی تصاویر صندلیها کلیک فرمایید.

صندلی کارمندی ارزان و با کیفیت

صندلی کارمندی ارزان - SM115صندلی کارمندی ارزان - SM137صندلی کارمندی ارزان M109صندلی کارمندی ارزان - SM126

منبع




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: