قیمت سرویس خواب نوزاد و انواع موجود در بازار
نوشته شده توسط : لیلا

قیمت سرویس خواب نوزاد و انواع سرویس خوابی که در بازار موجود است برای بسیاری از افرادی که در شُرُف بچه دار شدن هستند حائز اهمیت است . سرویس خوابهای نوزاد معمولا از اجزای متفاوتی تشکیل میشوند .

 

معمولا همه آنها دارای تختخواب و پاتختی هستند اما برخی از آنها علاوه بر این اجزا دارای ست میز آرایش ، میز کامپیوتر و یا صندلی نیز میباشند .

قیمت سرویس خواب نوزاد

قیمت سرویس خوابهای کودک معمولا در محدوده بسیار متفاوتی مثلا از ۴۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر است . این دامنه تغییرات قیمتی معمولا وابسته به عوامل گوناگونی میباشد .

یکی از عوامل موثر در قیمت تعداد اجزای سرویس خواب است طبیعتا یک سرویس خواب نوزاد که دارای اجزای بیشتری است قیمت بالاتری دارد مثلا ممکن است یک سویس نوزاد دارای تختخواب ، پاتختی ، میز کامپیوتر ، صندلی کامپیوتر ، کمد ، بوفه ، ست میز آرایش و حتی مبلمان باشد قطعا چنین سرویس خوابی نسبت به یک سرویس خواب که تنها از یک تختخواب و یک پاتختی تشکیل شده است گرانتر خواهد بود .

از عوامل دیگری که سبب افزایش قیمت در مورد سرویسها میشود بحث جنس سرویسهاست . سرویس نوزادهای بازاری و کارگاهی معمولا قیمت مناسبتری دارند ولی کیفتشان پایین است ، جنس این سرویسها معمولا از جنس لترون و ام دی اف ارزان قیمت است در مقابل سرویسهای نوزاد شرکتی هستند که تحت برند خاصی و با کیفیت بالایی تولید میشود . این سرویسها معمولا از جنس با کیفیت ملامینه هستند و اندکی گرانترند ولی از لحاظ زیبایی و کیفیت کار بسیار خوب هستند و میتوانید این اطمینان را داشته باشید که از خرید آنها پشیمان نخواهید شد .

دی ایران نیز با سالها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم چوبی خانه و از جمله سرویس خوابهای کودکان و نوجوانان تنها عرضه محصولات شرکتی با کیفیت بالا را در سراسر ایران و با ارسال رایگان بعهده دارد و از عرضه محصولات با کیفیت پایین و بدون استاندارد خودداری می کند . نمونه های زیر چند مورد از محصولات است . برای مشاهده جزییات و قیمت روی تصاویر کلیک نمایید .

قیمت سرویس خواب نوزاد - K108قیمت سرویس خواب نوزاد - K105قیمت سرویس خواب نوزاد - کیتیقیمت سرویس خواب نوزاد مدل 205

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: