استند چیست و چه تفاوتی با بوفه دارد
نوشته شده توسط : لیلا

در ابتدا به پاسخ این سوال بپردازیم که اصولا استند چیست . استند در واقع نوعی ویترین است که وسایل تزیینی خانه را در آن قرار میدهند . وسایلی از قبیل ظروف زیبا ، کریستال ، مجسمه های کوچک و گلدانهای کوچک و تزیینی و … .

 

استند معمولا به شکلهای دراماتیمکی طراحی میگردد مثلا به شکل قلب یا به شکل یک گیتار و از این قبیل اشکال .

استند چیست از لحاظ ابعاد

استندها معمولا ارتفاعی در محدوده ۱۸۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر دارد . اما عرض استندها معمولا متفاوت بوده و بستگی به نوع استند و شکل ظاهری آن دارد . مثلا برخی استندها به شکل دایره هستند و میتوانند عرضی در حدود ۱٫۵ متر را اشغال کنند و برخی دیگر به شکل عدد ۷ انگلیسی هستند که عرض آنها ۵۰ تا ۶۰ سانتیمتر میباشد . استندها دارای عمق نیز هستند اما عمق استندها معمولا کم بوده و در محدوده ۲۵ تا۳۵ سانتی متر قرار میگیرد .

استند چیست 1استند چیست 2

بوفه چیست

بوفه نیز دقیقا مانند استند یک ویترین برای نگهداری و نمایش لوازم تزیینی است . ارتفاع بوفه نیز مانند استند در حدود ۱۸۰ سانتی متر است . و بوفه ها نیز مانند استندها در عرضهای متفاوتی تولید میگردند .

استند چیست 3استند چیست 4

تفاوت بوفه و استند

تفاوت بوفه و استند در دو مورد مهم است .

اول اینکه بوفه ها درب دارند و پس از گذاشتنن اشیاء درون آن میتوان درب آن را قفل کرد و لذا برای خانه هایی که بچه کوچک دارند مناسبترند اما استندها دارای درب نیستند و اشیائی که درون آنها قرار گرفته به راحتی قابل دسترسی هستند و به این خاطر هم نمیتوان آنها را در جاهایی که امنیت کافی ندارند یا اینکه بچه های کوچک تردد دارند بکار برد زیرا ممکن است موجبات سرقت اشیا یا وارد آمدن خسارات به آنها فراهم آید .

تفاوت دوم اینکه میتوان گفت بوفه ها تقریبا در حکم یک کمد زیبا هستند و محلی مناسب برای نگهداری اشیاء میباشند . در نتیجه عمق بیشتری برای نگه داری اشیاء دارند اما استندها دارای عمق کمی هستند بطوریکه در هر قسمت آن تنها میتوان یک شیء تزیینی بکار برد .

و در آخر باید به این مطلب اشاره کرد که چون استندها با کاربرد تنها تزیینی تولید میشوند به نظر میرسد نسبت به بوفه ها زیبایی بیشتری به خانه دهند .

انواع بسیار متنوعی از بوفه و استند را در اینجا ببینید . تمامی مدلها از با کیفیت ترین جنسها ساخته شده اند و قابلیت فروش با ارسال رایگان به سراسر ایران دارند .

منبع




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: