قیمت میز ناهارخوری ۴ نفره + فروش و ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

 

قیمت میز ناهارخوری ۴ نفره و ۶ یا ۸ نفره قبل از هر چیزی ناشی از جنس آن میباشد .

 

در بازار ایران معمولا میزهای ناهارخوری از جنس چوب ، ام دی اف یا لترون هستند البته بجز میزهای استیل و شیشه ای . در این میان میز ناهارخوری چوبی غالبا قیمت گرانتری نسبت به رقبا دارد زیرا از استحکام بیشتری برخوردار است و ضمنا برای ساخت آن نیز زمان بیشتری صرف شده است و در نتیجه طول عمر و کارایی بیشتری خواهد داشت . از طرفی طبیعتا هر چه تعداد افرادی را که میز ناهارخوری ساپورت میکند بیشتر باشد قیمت آن بالاتر میرود زیرا هم بر تعداد صندلیها افزوده میشود و هم سطح میز گسترده تر میشود که لازمه اش مصرف مواد اولیه بیشتر است .
معمولا برای آپارتمانهایی با متراژ پایین از میز ناهارخوری گرد یا میز ناهارخوری تاشو استفاده میشود تا کمترین فضای ممکن برای آن هزینه شود اما باید توجه داشت که انواع موجود میز ناهارخوری تاشو که در بازار موجود است معمولا از نوع ارزان و با کیفیت پایین میباشد و لذا بهتر است از خرید آن اجتناب شود .
محصولات میز ناهارخوری که در دی ایران تولید و عرضه میشود معمولا از جنس چوب یا مرغوبترین ام دی اف موجود است و دی ایران بر محور رضایت مشتری و با نگاه بلند مدت بنا نهاده شده است و دیدگاه کوتاه مدت و سود محور ندارد .
در زیر نمونه هایی از میز ناهارخوری ۴ نفره دی ایران را مشاهده میکنید که برای دیدن قیمتها و مشاهده مدلهای بیشتر میز ناهارخوری با تعداد نفرات بیشتر می توانید روی تصاویر کلیک نمایید .
ضمنا به اطلاع میرساند که قیمتها به روز است و مشتری میتواند با همین قیمت که در سایت درج گردیده است خرید کند و کالای خود را با ارسال رایگان و بدون هیچ هزینه ای دریافت نماید .

منبع

 




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: