قیمت میز مدیریت و معرفی میز اداری مدرن + فروش و ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

قیمت میز مدیریت قبل از هر چیز ناشی از جنس آن است . بسیاری از میزهای مدیریتی موجود در سطح بازار از جنس نامناسب لترون و یا ام دی اف با کیفیت پایین است

 

و کمتر جاهایی در بازار امروز وجود دارد که میز مدیریت ام دی اف با کیفیت بالا را مد نظر قرار دهد ، و لذا گاهی اوقات دو محصول با طرحی یکسان از لحاظ کیفیت بسیار متفاوت هستند . جنسهای نامرغوب معمولا حداکثر ظرف مدت ۶ ماه تا یکسال روکشهای زیبای لبه هایشان رنگ میبازند و شروع به از بین رفتن و بلند شدن از روی سطح میکنند و جنس نامرغوب لترون از زیر آنها هویدا خواهد شد و در بسیاری موارد هنگام رفت و آمد افراد از کنار میز لباسهای آنها به لبه های میز گیر میکنند و نخ کش یا پاره میشوند .

در مرحله بعد آنچه روی قیمت موثر است بحث دیزاین و میزان کاری است که برای تولید این میز صرف شده است که طبیعتا هرچه بیشتر روی طراحی و تولید آن کار شده باشد قیمت بیشتری خواهد داشت . دی ایران با سالها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع میز مدیریت ، میز اداری مدرنو میز کارمندی افتخار این را دارد که رضایت مشتریان را بر نگاه سودگرایانه ترجیح داده و برای تولیدات خود از بهترین جنس موجود استفاده کند و همچنین با اطمینان از کیفیت جنس محصول خود اقدام به گارانتی محصولاتش نماید .

همچنین دی ایران در راستای ایجاد شرایط خرید برای تمامی هموطنان محترم در سراسر نقاط کشور اقدام به عرضه محصولات خود با ارسال رایگان نموده و تمامی هزینه های ارسال کالا را تقبل نموده است .

از جمله میزهای اداری دی ایران موارد زیر خدمت شما معرفی میگردد برای مشاهده قیمتهای به روز و همچنین مشاهده میزهای مدیریت بیشتر روی تصاویر کلیک کنید .

قیمت میز مدیریت و تصاویر

قیمت میز مدیریت مدل K118

قیمت میز مدیریت مدل K108

قیمت میز مدیریت مدل K109

قیمت میز مدیریت مدل - MK119

قیمت میز مدیریت مدل - MK117

قیمت میز مدیریت مدل - MK101

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع

 




:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: