خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا تصاویر داخل و بیرون
نوشته شده توسط : لیلا

اکنون که این مقاله نوشته میشود خانه اوباما در کاخ سفید میباشد . در ایالات متحده مرسوم است که وقتی شخصی بعنوان رئیس جمهور انتخاب میشود بهمراه خانواده اش به کاخ سفید میرود و درواقع کاخ سفید محل کار و محل زندگی رئیس جمهور محسوب می شود.

 

به این ترتیت چون محل کار و زندگی رئیس جمهور یکجاست از لحاظ رفت و آمدها مشکل امنیتی ایجاد نمیشود و از طرف دیگر رئیس جمهور فرصت بیشتری برای انجام کارهای مملکتی خواهد داشت .

اما ریاست جمهوری در ایالات متحده نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا بصورت مادم العمر نیست و برطبق قانون اساسی کسی که دوبار بصورت متوالی رئیس جمهور شود برای بار سوم نمیتواند نامزد ریاست جمهوری شود ، لذا باراک اوباما نیز بطور قطع در تاریخ سه شنبه ‎۱۸ آبان ۱۳۹۵ برابر با ۸ نوامبر ۲۰۱۶ میلادی که رای گیری برای ریاست جمهوری به وقوع خواهد پیوست مجبور به ترک کاخ سفید خواهد بود و باید به دنبال یک خانه جدید برای خود باشد ، اما نگران نباشید باراک اوباما برای دوران پس از ریاست جمهوری خود از هم اکنون خانه ای اجاره کرده است او قصد دارد تا پایان تحصیلات دخترش در واشنگتن بماند این خانه کاملا مبله شده است در اتاق خواب آنها سرویس خواب مجهز و در اتاق فرزندانشان نیز سرویس خواب کودک و نوجوان تعبیه شده و فضاهایی برای ورزش و اتاق کار دارد .

میز ناهار خوری

ما در این مقاله قصد داریم تصاویری از نمای بیرون و نمای داخلی این خانه اوباما برای شما خوانندگان محترم به نمایش درآوریم .

خانه اوباما بعد از ریاست جمهوری

خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 1 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 2 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 3 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 4 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 5 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 6 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 8 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 9  خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 10 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 11 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 12 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکار 13 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 14 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 15 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 16 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 17 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 18 خانه اوباما رئیس جمهور آمریکا 19

منبع




:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: